Lätt att skicka tillbaka

Vi förstår att det kan vara svårt att se exakta färgnyanser på skärmar då de kan visa dem på olika sätt. Om du behöver returnera en vara har du möjlighet att göra det inom 45 dagar.

Det är av yttersta vikt att varan som du returnerar är oanvänd och skickas tillbaka till oss i samma skick och väl förpackad i  samma emballage eller ett likvärdigt för att inte skadas eller bli skrynklig på vägen tillbaka. En vara som kommer tillbaka till oss i dåligt skick där den exempelvis är skrynklig och luktar parfym eller cigarettrök eller på annat vis uppenbart använts kan inte accepteras i retur. Om vi mottar en sådan vara förbehåller vi oss rätten att ta betalt för våra omkostnader.

Eftersom du har ansvar för att varan kommer tillbaka till oss rekommenderar vi att du skickar den spårningsbar med posten eller tex DHL.

Ta alltid kontakt med oss innan så att vi vet att vi kan förvänta oss en retur från dig. Du kan skicka iväg ett snabbt mail till [email protected] med ditt ordernummer och vilken vara du skickar.

Skicka alltid med följande information när du returnerar:
1) Ditt namn
2) Ditt ordernummer
3) Telefonnr
4) Ett meddelande där det står vad du vill att vi ska göra (byte och till vad eller återbetalning.)

Det är mycket viktigt att du skriver tydligt så att vi kan läsa dina instruktioner. Om vi inte kan förstå vem paketet kommer ifrån eller vad vi ska göra kan vi inte hantera din retur.

Vi återbetalar på samma sätt som du betalade.

Om du vill byta till en billigare vara återbetalar vi mellanskillnaden. Om du vill byta till en dyrare vara kontaktar vi dig med en länk så att du kan betala mellanskillnaden. Vi skickar ut byten utan extra kostnad.

SPECIALBESTÄLLNINGAR

Du kan returnera din specialbeställning inom 45 dagar. Vi återbetalar 80% av beloppet då produkten tillverkats speciellt åt dig.

RETURADRESS

Mypashmina.se c/o BBAB Media
Norra industrigatan 5
27430 Skurup

Om något skulle vara fel din vara eller du har fått en felskickning betalar vi givetvis returkostnaden. Ta kontakt med oss direkt om något skulle vara fel. Om du vill reklamera en vara kan du maila en bild så att vi kan se felet.